مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

بخش «سردار سلیمانی امتداد خط مقاومت» به جشنواره مطبوعات مازندران اضافه شد  

«عباس زارع» با بیان اینکه جشنواره مطبوعات مازندران تا ۲۰ دی تمدید شد، گفت: به مناسبت شهادت سپهبد رشید اسلام یک بخش با نام «سردار سلیمانی امتداد خط مقاومت» به جشنواره اضافه شد.
کد خبر: ۳۷۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ - 04January 2020

بخش «سردار سلیمانی امتداد خط مقاومت» به جشنواره مطبوعات اضافه شد/آخرین مهلت آثار ۲۰ دی ماه به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد رشید اسلام شهید «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: جشنواره مطبوعات، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های مازندران به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی تا ۲۰ دی تمدید شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: با تصمیم دبیرخانه هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران یک بخش با نام سردار «سلیمانی امتداد خط مقاومت» به جشنواره مطبوعات اضافه شد.

وی تصریح کرد: روزنامه نگاران رسانه‌های دارای مجوز مازندران می‌توانند با مراجعه به سامانه جشنواره مطبوعات به آدرس اینترنتی http://pressfestival.ir/ آثار خود را در بخش سردار سلیمانی امتداد خط مقاومت با موضوع سپهبد سلیمانی در محورهای مقاله، عکس، یادداشت و دلنوشته ارسال کنند.

زارع خاطر نشان کرد: هر متقاضی در این بخش می‌تواند ۲ اثر ارسال کند و روزنامه نگارانی که پیش از اضافه شدن این بخش آثار خود را ارسال کردند نیز این فرصت را دارند تا مجددا در کارتابل سامانه خود در این بخش ۲ اثر ارسال کنند.

وی تاکید کرد: تاریخ انتشار آثار ارسالی باید از ۱۳ دی سال جاری لغایت ۲۰ دی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها